NarutoFanTurkey
Sitemize hoşgeldiniz Lütfen kayıt olunuz eyer kayıtlıysanız lütfen girşinizi yapın.
Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Xto0nr7yt4m1aw2fbbgs
NarutoFanTurkey
Sitemize hoşgeldiniz Lütfen kayıt olunuz eyer kayıtlıysanız lütfen girşinizi yapın.
Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Xto0nr7yt4m1aw2fbbgs
NarutoFanTurkey
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

NarutoFanTurkey

Türkiyenin İlk Paylaşımcı Naruto Fan Sitesi
 
AnasayfaKapıLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
๏z๓๏ ™
Kıng Of Freaks
Kıng Of Freaks
๏z๓๏ ™


Mesaj Sayısı : 249
Doğum tarihi : 01/12/92
Kayıt tarihi : 17/07/09
Yaş : 31
Nerden : Girdap Ülkesinin Konoha Köyünden..

Yetenekleri
Başarı Puanı:
Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Left_bar_bleue5000/5000Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Empty_bar_bleue  (5000/5000)
Seviye:
Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Left_bar_bleue80/80Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Empty_bar_bleue  (80/80)
Güçlülük:
Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Left_bar_bleue1000/1000Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Empty
MesajKonu: Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları   Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları Icon_minitimeC.tesi Eyl. 05, 2009 1:47 pm


Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları




Basit Kıvrımlar



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Kumaş veya kıyafet çizimlerinde en çok dikkat edilmesi gereken nokta kumaşın hangi yöne doğru olduğudur. Kıvrımlar kumaşın gevşeyip gerildiği yerlerde oluşmaktadır. Kumaşı nasıl hareket ettireceğinize karar verirseniz, kalan kısım kolaylaşır. Karakteri kıyafetin öne çıkaracağını hiç bir zaman unutmayın. Gösterilen örneklerdeki harekete dikkat edin.

Sol yukarıdaki iki örnekte kumaş yer çekiminden dolayı aşağıya çekilmektedir. Bu tür kıvrımlar bol
kıyafetlerde (uzun etek pelerin gbi) kullanılır. Sol aşağıdaki ve sağ yukarıdaki örneklerde kumaş yerçekimiyle aşağıya çekilmemiştir. Ancak sola doğru sıkılaşmıştır.(muhtemelen kumaşın altındaki koldan dolayı) kumaş sıkılaştıkça dikeyden çok yataylaşmaktadır. Bunun yanında kumaşın bazen üst üste geldiğine dikkat edin. Bu genelde birleşme yerlerinde veya bol kıyafetlerin sıkılaştığı yerlerde görülür. Sol aşağıdaki örnek hareketsiz duran ancak çeşitli yönlere çekilmiş bir örnektir. Kumaşın kıvrımlarının kumaşın çekildiği yönlere devam etmesine dikkat ediniz.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Yanda temel kıvrım şekilleri üzerine birkaç örnek göreceksiniz. Sol taraftaki kıyafet yer çekimi ile aşağıya , rüzgar ya da hareket ile de sağa çekilmiş durumdadır... Soldaki diğer uzun ve dar parça yukarı doğru bir araya gelmiştir. Çizimlerinize daha çok biçim kazandırmak için gölgeyi kullanmayı unutmayın. Genel olarak kıvrımlar üzerinde ya da gölge oluşacağını düşündüğünüz yerlerde gölge kullanılır. Gölgeleme, kumaşlardaki kıvrımları görmenizde yardımcı olacaktır. Ben bazen kumaş kaplamaları ya da
sandelyenin üzerine asılmış havluyu gölgelemede gelişmek ve kıyafet gölgelerini daha iyi hissetmek için kullanıyorum.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Burada baş ve elbise kolu üzerine birkaç örnek görebilirsiniz. Buradaki en önemli şey, elbise kollarının ortasındaki kıvrımların şekilleridir.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Buradakiler daha kompleks iç içe geçmiş, üst üste katlanmış kumaş örnekleridir. Kumaşa ne kadar ayrıntı koyarsanız o kadar ilginç gözükecektir. Solda kumaşın nasıl birleşip bağlandığına dikkat edin. Kumaşın ağırlığı kumaşı aşağıya çekmektedir. Bu da kumaşta bir araya gelen yerlerde ekstra kıvrımların oluşmasına neden olmaktadır. Kumaş kıvrımlarda ve katlarda gölgelendirilmiştir.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Kumaş hakkında diğer dikkat edilmesi gereken nokta kumaşın kalınlığıdır. Yukarıdaki örnekteki kumaş, aşağıdaki kumaştan daha incedir. İki örnekteki yakalara da dikkat edin. Yukarıdaki örnekte yakanın yuvarlak kenarı yakanın kalan kısmı ile doğrudan bağlanmaktadır. Aşagıdaki örnekte ise yakanın yuvarlak kısmı ile dikey kısmı arasında boşluk bulunmaktadır. Aynı uygulama pelerinin kenar kısımı için de kullanılmıştır. Yukarıdaki örnekte pelerinin kenarı ince ve kırışıktır. Aşağıdakinde ise pelerinin kenarı ile kalan kısım arasında boşluk vardır. Bu, kumaşın daha ağır ve kalın gözükmesine neden olmuştur.
Çeşitli Giysiler



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Şu an kumaştaki kıvrımlar hakkındaki temel konuları biliyoruz. Biraz daha ilerleyelim ve kıyafetin karakter tarafından giyildiği zamanki görünümüne bakalım. Sol tarafta bol ve kıvrımlı bir elbise kolu görüyorsunuz. Daha önce belirttiğim gibi temel şey, kumaşın hangi yöne çekildiğidir. Burada kol iki temel yöne çekilmiş durumdadır. Yer çekimi ile aşağıya çekilmiş durumdadır. Bunun yanında ana kıyafete bağlı olduğu ve kol ile insan gövdesi tarafından çekildiği için sol tarafa doğru da çekilmektedir. Koldaki kıvrımlar, kıyafetin çekildiği yönleri izlemektedir. Kıyafetin kol kısmında nasıl bir araya geldiğine dikkat edin. Bu gerekli bir şey değidlir ancak kıyafetin uzunluğunu ve bolluğunu gösterir.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Burada üç tane daha kol örneği göreceksiniz. Bu örnekler, önceki kadar bol değiller ve hepsi kola biraz daha yakınlar. Bu örneklerde kıyafet yer çekimi ile aşağıya çekileceğine, koldan dirseğe ve vücuda doğru çekilmiş durumdadır. Kumaşın aşağı doğru çekilmesi için yeterli madde bulunmamaktadır. Örnekler arasında en iyisi en yukarıdakidir. Kumaştaki kıvrımların yere doğru değil de nasıl omuza doğru gittiğine dikkat ediniz. Orta örnekteki elbise kolu diğerlerine göre daha boldur ve yer çekimi ile aşağıya çekilmiştir. En alttaki kol örneği büyük ve boldur ancak dirsek kısmında kumaş kıvrılmıştır.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Burada diğer kategorilere koyamadığım ancak dahil etmek istediğim çeşitli kıyafetleri göreceksiniz. Bütün bu örneklerde kumaşın nereden çekildiğini ve hangi yöne doğru olduğunu tespit etmeye çalışın. (Örnek olarak: kumaş kabaca omuzdan mı çekilmiş yoksa gevşek şekilde kolunun üzerine mi kaplanmış?) Hiçbir zaman ışığın düşmediği yerleri gölgelemeyi unutmayın; oluklar, kıvrımların iç kısımları, kumaşın üst üste geldiği yerler gibi.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Bitirmeden önce üzerinde durmak istediğim küçük ama önemli diğer bir nokta kumaş çizgilerinin yapabileceği etkiler. Eğer çizgili ya da desenli kumaş çiziyorsanız, desenin kalan kumaş üzerinde de devam etmesine dikkat edin. Kıyafetin kıvrıldığı yerlerde desenin ve çizgilerin de kıvrılacağını unutmayın. Özellikle karışık desenler kullanıyorsanız gölgeleme ve çizme konusunda bu zor bir iş olacaktır. Ancak resminize üç boyut katarak resminizi zenginleştirecektir.
Özel Giyim Tarzları



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Şu an kıyafetleri karakterlerimizin üzerine yerleştirmek konusundaki temel kuralları biliyoruz. Şimdi karakterimizin asıl gardorobu üzerine çalışalım. Gömleklerle başlayacağız. Ne çeşit gömlek çizerseniz çizin , kıvrımların oluştuğu temel noktalar vardır. Elbise kolları omuzlarda gerilir. Kumaş genelde koltuk altında ve bel çizgisinde bir araya gelir ve toplanır. Eğer sıkı ceketli , gevsek gömlekli bir karakter çiziyorsanız kumaş kalın ve bol olmalıdır. Bunun yanında kumaşta kıvrımlar ve buruşukluklar olmalıdır. Eğer sıkı bir elbise çiziyorsanız, kıyafet karakterinizin vücuduna yapışmalıdır. ( bu neden vücut çizimin önemli olduğunu ortaya koyar. Karakterinizi bol kıyafetlerle örtüp figür çiziminde iyi olmadığınızı saklayamazsınız )

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Burada üst vücut için daha iyi gömlek ve kıyafet örnekleri göreceksiniz. Bazı kıyafetlerin vücudun üstünde olmasının yanında kumaşın gerildiği yerlerdeki kıvrımlara dikkat ediniz. Genel olarak kıvrımlara en çok koltukaltlarında , kolun alt kısımlarında, bel çizgisinde rastlanmaktadır. Kıyafetin darlığına bağlı olarak bazen de göğüs kısmında görülmektedir. (Alttaki iki örnekteki gibi)

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Hadi şimdi pantolonlar üzerinde çalışalım. (Kişisel olarak biraz yıldırıcı bulduğum kısım) Kızların pantolonları karakteri sıkıca sararken , erkek pantolonları biraz daha bol durmaktadır. Kızların arka kısımları yuvarlakken erkeklerin ki daha düz kare şeklindedir. Hangi cinsi çizerseniz çizin kumaş belde , ayak bileklerinde ve dizlerde sıkılaşmalıdır. Üst ve alt bacaktaki kumaş genel olarak yer çekiminden dolayı aşağı doğrudur ve çok kıvrım sahibi değildir. Ancak bacak yukarı kaldırılmışsa daha çok kıvrım görülür. Bir önceki sayfada bunu görebilirsiniz.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Burada alt vücut için iki örnek göreceksiniz. Sol taraftaki örnek bol torba gibi bir pantolon örneğidir.. Malzemeden dolayı normal pantolonlardan daha cok kıvrıma sahiptir ve bu örnekte ayak bileklerinde toplanma görülmektedir. Pantolonun dizlerin altında ne kadar pofidik olduğuna dikkat edin. Sağdaki örnek karakterinizin ne giydiğinin önemli olmadığını, figürün formuna önem vermeniz gerektiğini gösteren bir örnektir. Burada pantolon diğerine göre çok dardır. Ancak dizlerden sonra bollaşmaktadır. Kalça kısmındaki sıkılaşmaya dikkat ediniz. Bunun yanında bol kumaşın kemerin altında nasıl bir araya geldiğine bakınız
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://narutofanturkey.yetkin-forum.com
 
Anime Tarzı Elbise, Takı ve Süs Eşyaları
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Anime Tarzı Baş ve Yüz Çizimi
» Anime Tarzı Gözler
» Anime Tarzı Kol Çizimleri
» Anime Tarzı Saç Çizimleri 1
» Anime Tarzı Göğüs Çizimleri

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
NarutoFanTurkey :: Anime-Manga :: Çizim :: Eşya Çizimleri-
Buraya geçin: